Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
「醜到爆」! 鄧超哭喊老婆手藝爛 
Mar 26th 2015, 16:17

中國男星鄧超昨晚在微博哭天喊地:「媳婦(老婆孫儷)給等等(兒子)復活節做的帽子,我覺得很醜,醜到爆,還毀了我一艘船,我很生氣,你們能安慰我一下嗎?」而老婆孫儷看到後則是隨便回應一個字「哦」,感覺完全不想理鄧超。
 
不過網友們則是覺得帽子超適合鄧超,大喊:「這跟你超搭的!給等等戴幹啥呢?」還有人在他的留言版開玩笑:「超哥,我只能說你不開微博的話,在我心中你是一位帥叔叔...可你偏偏要...」(路韋豪/綜合報導)

孫儷做的帽子。翻攝鄧超微博




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkosk8eq8o7k4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()