close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
亞太客服打來續約
Aug 9th 2013, 04:29

這兩天接到一通是0980-449977的電話
自稱是亞太客服中心的人員
開頭就跟我說因為我是高消費用戶(由於前一陣子有電話費有爆三四千)
說我可以續約了,不用預繳就送我一隻SONY Z
我以前聽過台灣大哥大的外包公司也會這樣找人續約
給的手機都是山寨的
所以我就直接跟她說,可是聽說你們的手機都是山寨機耶
他說不可能是山寨機,是哪一家電信的
我說台哥大的外包公司,他說我們是直屬亞太客服中心
然後我就問他要續哪個約
他就說是續950$,綁兩年半的約
手機會用宅配的方式送到我家
但是需要手機本人跟他通電話並且錄音存證(手機本人是我大姊)
所以我就跟她說我們討論看看再打
他說過兩天再打給我

事後我打了這支電話號碼
就直接轉到亞太的續約專線
可信度挺高的
但是很多人說那是詐騙
也有人說那個手機都是山寨的手機,很破

有沒有人有遇過或是看過這些事情?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkosk8eq8o7k4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()