close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[討論] 我在她心中的地位定位在哪
Aug 7th 2014, 00:50, by KD007

作者KD007 (噓)

看板Boy-Girl

標題[討論] 我在她心中的地位定位在哪

時間Thu Aug 7 00:50:43 2014

BG首po 手機排版請見亮 我是男的 我有一個很要好的高中女生朋友L 我從高二下認識她後就漸漸地愛上她了 高三拼大學時 每天留晚自習的其中原因是為了獨處陪她等公車 而某天她在路上卻跟我說她有男友了(我還沒告白) 我們是很好的朋友 幾乎每天FB閒話家常 我很心碎 想要逃離她的世界遠離這段傷痛 卻又得在學校裝出和往常一樣的關係 時間的關係 這道傷痕偶爾作痛 而我的對她的愛意再也沒那麼強烈了 但還是愛她 現在畢業了 我們仍然維持往常的關係 L今天私訊我說星期天要不要去看棒球 我立馬說好 一直在想她在暗示我什麼嗎? 可是她已經有男友了... 想請益各位大大 我在她心中是什麼地位? 我還有機會嗎? PS:她男友今年大四考上台大電機研究所 而我只是個高中剛畢業的小毛頭 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.129.232.248 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1407343846.A.F4B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkosk8eq8o7k4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()