close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
Re: [問題] 山路超車禮儀
Nov 26th 2013, 16:20, by weimax

作者weimax (威威)

看板car

標題Re: [問題] 山路超車禮儀

時間Tue Nov 26 16:20:20 2013

這讓我想到晚上的北宜 有兩次因為頭城那邊大塞車 我就直接選擇開北宜,不知道是不是敢開北宜的都有兩把刷子 整路我機乎都是被放假的 直線基本上都有80,過灣都可以保持60左右 只有前段的大髮夾有降到40 這種速度是稱不上快,不過整路我機乎都是路隊長 後面排了一長串車龍.....大直線我都直接靠邊打燈讓後面過 過完後開個10分鐘後面又排了一堆.... 開了兩次晚上都這樣,壓力有夠大的 還有改裝車前方是盲灣照樣逆向超我 下次我還是乖乖龜國道好了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.67.31.139

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkosk8eq8o7k4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()