close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[問題] 試用期離職
Oct 12th 2014, 12:35, by harukahsuans

作者harukahsuans (Hsuans)

看板Salary

標題[問題] 試用期離職

時間Sun Oct 12 12:35:49 2014

各位版友好 我是今年畢業的應屆生 今年八月初的時候找到我的第一份工作 現在剛過約2個月 是這樣的,在這兩個月中我努力過 但是卻還是覺得自己不適合 想了很久也考慮很多 覺得既然現在自己知道這份工作不適合自己 也不想再繼續浪費彼此的時間 (我也明白已經浪費了2個多月的時間,所以真的覺得不能再拖了...) 想提離職 上週五我也有和主管說了這件事 但是主管卻不想聽我說 只是覺得我工作上有困難所以想離職 然後他就把我打發走了(汗) 想請教版友我現在還在試用期 若溝通還是無效我是否直接將辭呈遞出即可離開呢 在這先謝謝各位版友 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.160.200.66 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1413088551.A.EEB.html

roder: 口頭他不接受的話 你就提出書面加上日期當證據 10/12 12:40

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkosk8eq8o7k4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()