close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心情] 我還愛她嗎?
Sep 17th 2014, 06:24, by silec

作者silec (jason3)

看板Boy-Girl

標題[心情] 我還愛她嗎?

時間Wed Sep 17 06:24:24 2014

我是一個非常猶豫不決的人, 雙魚座o型男, 前陣子我在一個地方認識了一個女孩, 他非常的傻裡傻氣可愛可愛的, 而且是一個很有想法的善良女孩, 於是我就默默觀察了他3個月, 為何不出手只因為我認為我還不夠好, 想要更好再更好才能有辦法照顧與保護她, 當然不是公主的那種保護, 而是有能力能夠讓他快樂與依賴, 直到有一天我與他認識了一個男生, 他非常積極的想要追求我所愛的人,那男生條件不差, 在年紀也好,課業也好,知識上也比我廣泛, 似乎是一個很有能力的人, 我看到這一幕我卻想的跟做的反道而行去幫助他們希望他們成為情侶, 只因為我認為那個男生似乎比我還適合他, 單方面認為… 而且男生也是我朋友我不希望放棄友情, 眼看他們快要成為情侶了, 心中不爭氣的難過了起來, 這樣的我是愛她的嗎? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.233.76.151 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1410906267.A.A5B.html ※ 編輯: silec (118.233.76.151), 09/17/2014 06:39:36

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkosk8eq8o7k4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()