close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
Re: [食記] [東區]榮譽街X記陽春麵店[反推]
Sep 17th 2014, 19:57, by finzaghi

作者finzaghi (琴之森)

看板Tainan

標題Re: [食記] [東區]榮譽街X記陽春麵店[反推]

時間Wed Sep 17 19:57:14 2014

如果是老闆在切魯菜 老闆娘在煮麵的那間 其實這一間好像本來就是這樣 老闆臉很臭 印象中幾乎沒看過他笑過 老闆娘的態度相對來說比較客氣一點 所以在那吃麵都會直接跟老闆娘點 麵不錯吃 可選粗細 我自己是蠻喜歡的 不過魯味不便宜 很久之前住那附近 常常會點上一碗當宵夜 後來住別區 距離有點遠就沒去了 再來經過幾年 當我帶朋友去吃的時候 老闆娘竟然還認得我@@ 說好久沒看到我 真的讓我嚇了一跳 ---------------- 是說我印象中在板上有看過文章 寫著老闆 老闆娘不打算繼續開的消息說?@@ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.70.152.69 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tainan/M.1410955036.A.AE4.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkosk8eq8o7k4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()